- ÎNREGISTRARE CONT
Pentru a comanda un produs din magazinul online Pantofi Medea, aveți următoarele opțiuni:
a. Adaugați produsele dorite în “Coșul de cumpărături” apăsând butonul “Adaugă în coș”, finalizând comanda ca vizitator neînregistrat și urmărind pașii ceruți.
b. Vă creați propriul cont la butonul “Intră în cont” și completați datele. Veți primi prin e-mail un link de activare a contului. După activare, intrați în cont cu numele de utilizator și parola. Pe adresa de e-mail furnizata veți primi notificări despre comenzi. Aveți posibilitatea să alegeți produsul sau produsele preferate și sa le adaugați în “Coșul de cumpărături”. După ce sunteți sigur ca ați adăugat produsele pe care le-ați dorit, trebuie să apăsați pe butonul de “Finalizare comandă”. După ce ați apăsat acest buton, se vor încărca automat datele dumneavoastră personale, precum și adresele de livrare memorate de contul dumneavoastră. Alegeți modalitatea de plată cea mai convenabila, iar comanda procesată va fi trimisă automat și pe adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat. În calitate de “Client înregistrat” constituie avantaj faptul ca datele dumneavoastră personale, precum și informațiile legate de livrare se încarcă automat în momentul finalizării comenzii.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la următoarele date:
E-mail: contact@pantofi-medea.ro
Program relații cu clienții:
Luni -Vineri: 09:00-17:00
- COȘ DE CUMPĂRĂTURI
Pentru a adăuga un produs în “Coșul de cumpărături”, alegeți produsul dorit, mărimea sau alt detaliu după preferința dumneavoastră. La produsul dorit, apăsați butonul “Adauga în cos”. Pentru a continua cumpărăturile, apăsați butonul “Continuă cumpărăturile”, apoi dați click pe “Coșul meu” și finalizați comanda alegând modalitatea de plată. Costul final va include prețul produsului și costul livrării. Toate prețurile sunt cu TVA inclus. După ce ați trimis comanda, înainte de a fi prelucrată, veți primi un e-mail care confirmă înregistrarea comenzii dumneavoastră. Comanda lansată și produsul cumpărat reprezintă acceptul cumpărătorului față de toate condițiile și termenii de utilizare ai site-ului.
Detalii cu privire la comanda dumneavoastră au fost trimise automat pe adresa de mail din comandă. În cazul în care nu veți obține confirmarea comenzii, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții la adresa de email contact@pantofi-medea.ro. - PROGRAM CONSULTANȚĂ ȘI ASISTENȚĂ COMENZI
Pentru comenzi online se poate aplica la orice oră. Dacă doriți să fiți asistat la achiziție de consultantul nostru, programul este de luni până vineri, între orele 09:00-17:00 În zilele de sâmbătă, duminică și în zilele de sărbători legale nu putem să vă oferim asistență.
Pentru orice alte întrebări vă stăm la dispoziție la adresa de e-mail contact@pantofi-medea.ro.
Livrarea comenzilor se face numai prin curierat rapid. - LISTA DE DORINȚE – WISHLIST
Ați găsit produsul dorit? Selectați mărimea dorită, apăsați “Adaugă în wishlist”, “Înregistrați-vă contul” și produsul dumneavoastră se va înregistra în “Lista de dorințe”. Dacă doriți să mai vedeți sau să alegeți alte produse, produsul deja selectat se va menține în “Lista de dorințe” până când veți încheia sesiunea de shopping! - LIVRARE ȘI PLATĂ
Transportul este gratuit pentru comenzi în valoare minimă de 699 lei. Pentru comenzi sub 699 lei, se percepe taxa de transport aferent zonei in care locuiti.
Oferta valabilă doar pentru livrările spre locații din România!
Returul este contra cost indiferent de modalitatea de plată aleasă și indiferent de valoarea comenzii în condițiile respectării termenilor politicii de retur.
Alegeți modalitatea de plata:
a. Plata online prin card (Visa / Maestro / Mastercard). Vei fi redirecționat către pagina de plăți online.
b. Plata la livrare / ramburs: numerar, la primirea coletului. Coletul nu se va deschide înainte de a semna și de a plăti.. - RECEPȚIONAREA PRODUSELOR
După plasarea comenzii veți primi un e-mail de confirmare, inclusiv cu numărul scrisorii de transport cu care va fi livrat coletul dumneavoastră.
Livrarea mărfii se realizează în termen de 2-5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Comenzile plasate în zilele de promoție, se vor livra în 2- 7 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii.
În cazul în care curierul nu găsește pe nimeni la adresa de livrare și nu reușește predarea coletului, comanda se va întoarce la GRACIANA MEDEA STORE S.R.L. Pentru a încerca o altă expediere, destinatarul se obligă să plătească pentru ambele expediții. - DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR
Potrivit prevederilor legale în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Pentru mai multe informații privind returul, vă rugăm să citiți secțiunea POLITICA RETUR. - PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
Conform cerințelor Legii nr.677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, GRACIANA MEDEA STORE S.R.L. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri de “reclama marketing și publicitate”, “statistică”, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră sau ale unei alte persoane, utilizând orice modalitate de comunicare cu societatea noastră.
Datele personale sunt culese numai pentru nevoile societății GRACIANA MEDEA STORE S.R.L. și prelucrate în scopul realizării activității comerciale a firmei rezultate din statut, a promoțiilor și reclamei, cu respectarea imperativului de ocrotire a datelor impus de legislație prin Legea nr.677/2001. Furnizând datele cu caracter personal, sunteți de acord cu prelucrarea lor de către societatea GRACIANA MEDEA STORE S.R.L. și parteneri săi, precum și cu primirea de comunicări comerciale din partea acestora. Fiecare client are dreptul de a vizualiza datele sale personale, de a le modifica, de a cere încetarea prelucrării lor de către societate sau de a se împotrivi folosirii lor. - GARANȚIA
GRACIANA MEDEA STORE S.R.L. asigură garanția tuturor produselor comercializate, potrivit dispozițiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora (cu modificările ulterioare) și conform informațiilor privind garanția produselor descrise în certificatul de garanție a produsului, pentru fiecare produs în parte. Produsele deteriorate pe perioada garanției vor fi returnate la GRACIANA MEDEA STORE S.R.L., municipiul Botoșani, Calea Națională nr. 99, scara B, et. 3, ap. 8, cod poștal 710050, județul Botoșani. Remedierea produsului se va face în termen de maxim 15 zile de la data recepționării coletului la sediul nostru! Garanția se validează cu certificatul de garanție și cu factura din colet. Dacă nu este posibilă remedierea produsului, acesta va fi înlocuit cu un produs identic. În cazul în care din lipsa de stoc nu se poate efectua înlocuirea cu un produs identic, se va restitui contravaloarea produsului.